søndag 9. august 2009

Min lysende yoyo

Her om dagen var jeg med Trygve på Madla Amfi, jeg fikk et innfall og kjøpte en yoyo, til min store forbauselse oppdaget jeg at den lyste når den spant. Siden min hjærne er en ganske enkel organisme fasinerte dette meg. Når vi spankulerte hjemover mistet jeg min lysende yoyo i bakken. Den knuste. Jeg gjorde mitt beste for å fikse den men den var og ble ødelagt. Jeg begynnte å gå tilbake til Malda Amfi for å skjelle ut damen bak disken for å ha gitt meg en dårlig yoyo, men damen bak disken va snill å gav meg en ny så min fantasi om å bråke i en butikk å bli tauet vekk av tyttebærpolitiene gikk ikke i oppfyllelse. Senere den dagen knuste også denne yoyoen. Jeg merket at jeg hadde oppdaget et produkt som ikke kunne fikses med gaffateip, skuffende. På den andre siden fins det ingen ting superlim ikke kan fikse. nå fungerer min lysende yoyo fint.

BOX

1 kommentar: